Графік роботи колл-центру:

Пн-пт: 09:00-18:00
Сб: 09.00-15.00
Нд: вихідний

Написати
експерту

Типи кріплень двірників (склоочисників) - повна інструкція з встановлення

28.01.2022


У минулому столітті існувало лише одне стандартне кріплення для щіток очисників, яке було на всіх автомобілях. Називається він гачок (hook або j-hook) і досі широко поширений завдяки простоті та ефективності. Але з нульових почалася нова епоха. Першим з нестандартним кріпленням компанія Ford випустила свій Таурус. Приєдналися інші німецькі автовиробники, такі як BMW, Audi та Mercedes-Benz. Згодом підтягнулися і східні автопромисловці.

У наш час у світі понад десяток різних методів фіксації, і всі вони приваблюють своїми незаперечними перевагами. Виробники автозапчастин, намагаючись задовольнити потреби ринку, випускають продукцію з різними кріпленнями. Це дає можливість легко знайти двірники для будь-якої моделі. Вони радують компактністю та відмінною аеродинамікою, але вартість досить висока. Ряд компаній пішов іншим шляхом, та виробляє моделі зі змінними адаптерами, які дозволяють встановлювати їх на будь-які транспортні засоби. Вони більші і монтаж ускладнюється, але їх простіше підібрати.

Двірники з кріпленням Крючок (Hook)

Це традиційне кріплення, яке не втрачає популярності і затребуваності до сьогодні. Він досі є найпоширенішим і іноді позначається латинською літерою «U». Прметри можуть сильно відрізнятися. Найбільш часто зустрічаються - 9х3 мм та 9х4 мм. Вони є в продуктових лінійках всіх відомих компаній, тому придбати двірники бош із таким фіксатором – не проблема.

Щітки склоочисника під кріплення бічний штир (Side pin)

Поширені з 2005 р., трапляються на автомобілях марок Mercedes-Benz, Peugeot, BMW 3, Volvo S40, а також Volkswagen Jetta та Passat. З 2009 року мають ширину 17 мм, а до того була затребувана ширша версія 22 мм. Це простий та надійний затискач.

Двірники під бічне кріплення (Side mounting)

Один з рідкісних різновидів і найчастіше встановлюється на французьких Renault. Раніше такі фіксатори мали популярність у США, тому досі зустрічаються на старих машинах. Зрідка його можна побачити на Opel та Mercedes-Benz. Вони зрозуміло і легко знімаються, але при встановленні можуть виникнути труднощі у непрофесіоналів.

Щітки склоочисника з кріпленням Боковий затискач (Pinch tab)

Одна з найпопулярніших модифікацій у автовиробників Німеччини, наприклад Mercedes, BMW. Використовують її та інші європейці – Volvo, Citroen, Peugeot, а також японці на своєму Nissan Qashqai. Інша назва такого методу фіксації – «усики» через характерні кріпильні елементи, що нагадують вуса.

Двірники під кріплення Кнопка

Вони мають кілька різновидів різної ширини:

  • 22 мм – другі за популярністю після класичного гачка. Зазвичай встановлюється на Volvo, Volkswagen, Renault, Peugeot та Citroen та Ford.

  • 16mm – зустрічається на Audi та Volkswagen.

  • 19mm – використовується з 2007 року на автомобілях марок Audi, VW, Skoda, Peugeot та інших французьких виробників.

Головна перевага – простота використання та надійність.

Двірники з кріпленням Клешня (Claw)

Зустрічаються дуже рідко, на автомобільних марках Audi A6, а також іспанських машинах Seat Altea. Хоча модель часто називають ексклюзивною, вона дуже проста у застосуванні.

Щітки склоочисника під кріплення штиковий замок (Bayonet arm)

Вони не надто популярні у автобудівників, але порівняно часто використовуються при виробництві вантажних машин, але з невеликим удосконаленням – двома додатковими отворами, призначеними для вкручування гвинтів. З легковиків їх можна побачити на Renault, Citroen і Saab, а також на "Жигулях".

Двірники під кріплення штир (Pin lock)

Були розроблені в 2008 р. і встановлюються на Mercedes класів "C" та "CLS", деяких Audi та Seat. Інша назва – штифт. Він створює надійну фіксацію та гарантує легкий монтаж.

Щітки склоочисника з кріпленням VALT5.1 (Cap Lock)

Використовується з 2016 р. на Renault (популярні моделі Duster та Kaptur), а також деяких інших. За фірмовим маркуванням Bosch називається VATL 5.1.

Двірники з кріпленням (Guide Lock)

Вперше «вийшли у світ» у 2014 р. та були встановлені на Lexus NX. Сьогодні використовуються на багатьох моделях Toyota, Subaru, Mazda. За брендовою класифікацією компанії Bosch отримали маркування DNTL1.1.

Щітки склоочисника з кріпленням MBTL1.1 (Cover Lock)

З 2013 р. багато "мерседесів" (Mercedes-Benz) комплектуються очищувачами з фіксаторами MBTL1.1 (Cover Lock). Існують і інші назви - «замок з кришкою» або «слайдер». Для фіксації необхідно спочатку відсунути своєрідну кришечку.

Як вибрати двірники для авто

Оптимальний варіант – орієнтуватися на те, що у вас було встановлено. При цьому важливо враховувати такі критерії:

  • Кріплення. Він повинен збігатися або потрібно адаптер.

  • довжина. Вона може точно відповідати старим параметрам або не перевищувати рекомендовану виробником.

  • Конструкція – каркасний, безкаркасний, гібридний. Це справа смаку та фінансових можливостей. Можна купити щітки іншої будівлі, але з відповідним фіксатором.

Найкращі склоочисники – бренди

Двірники на авто пропонують багато компаній, що займаються як виробництвом, так і постачанням запчастин. Оскільки вони вважаються витратним матеріалом, багато автолюбителів намагаються заощадити. Зрозуміло, що двірники денсо будуть набагато дорожчі за продукцію невідомого бренду. Але покупка неперевіреного товару може призвести до отримання шлюбу або швидким виходом з ладу. Лідерами ринку вважаються Valeo, SCT, Avantech, Trico, Denso, Alca, Heyner, Bosch, Champion, LynxAuto, Masuma та ін.


© 2010-2024 Autoprotect.ua - Автозапчастини, Автомагазин і СТО |
У вашому кошику
Корзина пуста
Зачекайте
Триває завантаження данних