Графік роботи колл-центру:

Пн-пт: 09:00-18:00
Сб: 09.00-15.00
Нд: вихідний

Написати
експерту

Чи можна змішувати антифриз різного кольору?

22.02.2022
Регламент заміни Питання, на яке наші механіки автосервісу та співробітники магазину Автопротект відповідають по кілька разів на день, а також безліч пропозицій на ринку - спонукало нас написати велику статтю на цю тему. Відповідальні виробники дають регламент заміни рідини охолодження кожні 5ть років або 250т км.

Клієнтам ми рекомендуємо робити ТО системи охолодження не рідше ніж кожні 2а роки або до 100.000км, якщо основний пробіг припадає на міський цикл або ще частіше, якщо транспортний засіб у віці та зі значним кілометражем на одометрі.

Таким чином, рано чи пізно ви стикаєтеся із завданням заміни «охолоджування» і рішення може мати два варіанти:
  1. Повністю довіритися фахівцям (тим, які дійсно в цьому розбираються), що мають оригінальні каталоги з технічною інформацією за вашою маркою автомобіля.
  2. Розібратися самостійно в цьому питанні та бути впевненим у тому, що все зроблено правильно.
У нашому випадку рух відбувається за другим сценарієм.

Властивості та стандарти Антифризу

ВАЖЛИВО! Антифриз за кольорами сьогодні виступає лише як маркетинговий хід і ніяк не впливає на його характеристики. У свою чергу, з'явилися нові позначення, які і поділяють рідину на різні хімічні склади, що вимагаються заводом виробником: G11, G12, G12 (Plus), G12 (Plus Plus), G13 і старіший це TL.

Різновид обумовлено великою кількістю різних елементів/матеріалів, що беруть участь у системі охолодження конкретного мотора. Сполучні трубки можуть бути з гуми та/або пластику, головка циліндра як і блок можуть бути з алюмінію або чавуну, патрубки радіатора можуть бути мідними або з інших сплавів. Щоб догодити всім, треба дати товар на кожну потребу.

Крім спеціального пакета присадок, основним компонентом виступає етиленгліколь, частка якого становить до 75% в залежності від типу ОЖ. Якщо спиратися на ці цифри, можна припустити, що всі антифризи можна змішувати, але головна загвоздка саме в пакеті спеціальних присадок, які і вирішують долю кінцевого складу.

G11 і TL – переважають присадки націлені з більшою мірою на захист, створюючи спеціальну плівку на поверхнях трубок та зупиняючи взаємодію рідини з елементами системи охолодження.

G12 та G13 – маю пакет добавок з упором на антикорозійні властивості, де захисна плівка слабша, але видаляють іржу та нагар під час експлуатації транспортного засобу.

ВАЖЛИВО! Змішування різних типів ОЖ, якщо вони не поєднуються, може призвести до випаду в осад і кристалізації наявних присадок, що згубно позначиться на роботі системи охолодження, в першу чергу страждають канали і крильчатка насоса, потім патрубки, радіатор і т.д.

Чи має хоч якийсь сенс відмінність антифризу за кольором?

Раніше, колір був основним фактором і за цим суворо стежили всі виробники, але великі гравці автомобільної промисловості як VW, Volvo, Mercedes і т.д. перестали зважати на це правило, що призвело до плутанини. Внаслідок чого довіряти тільки палітрі вже не можна, а важливо дивитися на активні елементи та хімічний склад. Що б спростити і без того складне завдання вибору рідини, що охолоджує, і ввели її типове позначення, а колір залишився просто умовністю.

ВАЖЛИВО! Точної інформації від виробника, які типи можна змішувати, а які не можна – ні. Ми рекомендуємо все ж таки не тільки заливати той тип антифризу, який чітко вказаний у технічній книзі з експлуатації та дотримуватися одного бренду. У разі заміни виробника, рекомендуємо промити систему охолодження спеціалізованими складами або дистильованою водою .



Спираючись на думку прихильників маніпуляцій з «охолоджуйкою», сформувалася чітка думка, які типи можна змішувати, а які не можна:

G11 можна змішувати з G12, G12, G13

G12 можна змішувати з G12 G12, G12,

G13 змішуються один з одним і з G11

Наочна таблиця змішування антифризу:



Змішувати антифризи різних виробників одного типу за логікою речей можна, виходячи з того, що пакет присадок відповідає чітким стандартам, але може відрізнятися якість самих компонентів. Тому довіряти дуже дешевим рідинам не варто з огляду на те, що регламент заміни великий, а наслідки можуть обійтися дуже дорого.

ВАЖЛИВО! Колір рідини не має значення, дивитися необхідно з його тип. G11 може бути синім та зеленим, антифриз G12 червоним або жовтим тощо

Чи можна змішувати антифриз та тосол?

Тип рідини TL (Тосол) можна заважати лише з тосолом. Розведення з антифризом суворо заборонено. Існує думка, що G11 це нове покоління Тосола, але це далеко не так, хімічний склад рідин відрізняється, і змішування їх призводить до кристалізації згодом до закупорки каналів системи охолодження. Що вже неодноразово було доведено клієнтами, які скористалися послугами нашого сервісу з промивання контурів після самостійної «махінації», спираючись на думки форумів.

Чи змішувати антифриз із водою?!

Щоб заощадити «копієчку», автовласники часто розбавляють антифриз концентрат вище регламенту зазначеного виробником. Результатом стає перегрів мотора, поява іржі в блоці та інших каналах, підвищене спінювання тощо. – все, що призводить до негативних наслідків і надалі економія виливається у значні фінансові вкладення у ремонт.

ВАЖЛИВО! Розбавляти можна тільки концентрат антифризу і строго в пропорції зазначеної виробником і дистильованою водою. Так як проточна вода або очищена містить велику кількість мінералів, солей, які також зменшують термін служби хімії, і завдає шкоди системі охолодження.

На завершення скажемо, що ви завжди можете звернутися в магазин автопротект, щоб підібрати і купити антифриз концентрат , найбільш підходящий для вашого автомобіля.
© 2010-2024 Autoprotect.ua - Автозапчастини, Автомагазин і СТО |
У вашому кошику
Корзина пуста
Зачекайте
Триває завантаження данних